Päevakajaline

Kutse uuringu esitlusele: Mida teevad 50 miljonit noort Eurooplast internetis

Tallinn, 15.06.06 – Täna, 15. juunil kell 12 esitletakse Avatud Eesti Fondis rahvusvahelise noorte meediatarbimise uuringu MEDIAPPRO tulemusi.

MEDIAPPRO uuring hõlmas 10 Euroopa riiki, sh Eestit, eesmärgiga selgitada välja noorte meediakasutusega seotud peamised riskid ja nende optimeerimise võimalused. MEDIAPPRO empiirilise materjali põhjal on võimalik luua senisest täielikum pilt noorte meediakasutuse sisust ja tähendusest nende endi jaoks.

Eestis olid uuringu korraldajateks Tartu Ülikooli meedia ja kommunikatsiooni osakond ning Schumanni Prantsuse uuringute keskus. Esitluse korraldas Avatud Eesti Fondi Balti-Ameerika Partnerlusprogramm (BAPP).

BAPP kodanikuhariduse programmi pikaajalisteks eesmärkideks on suurendada noorte huvi ühiskonnaelu vastu ja edendada oskusi ning teadmisi, mida on aktiivsel ning osaleval kodanikul vaja. Lisaks ollakse partneriks haridusringkondadele ja avalikkusele kodanikuhariduse rolli realiseerimisel demokraatlikus ühiskonnas. Balti-Ameerika Partnerlusprogrammi eesmärk on aidata kaasa kodanikuühiskonna kujunemisele Eestis. Selle tegevust finantseerib Balti-Ameerika Partnerlusfond, mis loodi 1998.a. Ameerika Ühendriikide Rahvusvahelise Abi Agentuuri (USAID) ja Avatud Ühiskonna Instituudi poolt. Eestis koordineerib Balti-Ameerika Partnerlusprogrammi tegevust Avatud Eesti Fond.

NB! Esitlus toimub täna, 15. juunil 2006 kell 12-14 Avatud Eesti Fondis (Estonia pst. 5a). Esitlus kestab orienteeruvalt 90 minutit, intervjuuvõimalused 13.30.

Lisainfo:
Annika Remmel
Kodanikuhariduse koordinaator
Avatud Eesti Fond
Balti-Ameerika Partnerlusprogramm
6 313 791
aremmel@oef.org.ee  
www.bapp.ee/kodanikuharidus  

Liisa Past
Meediajuht
Avatud Eesti Fond
6 313 791
Liisa@oef.org.ee  
www.oef.org.ee